onsdag 6 januari 2010

Kan fan inte låta bli...

...det är jävligt avkopplande att blogga lite och nu när allettan kört igång är det väl lika bra att dra igång själv. En bloggplats med mer verktyg och möjligheter att utforma något personligt! ja, jag erkänner...jag kan inte hålla käften längre;)

OIK Steelers åkte upp till Skövde för att fira julafton, lite sent men som sig bör ska man alltid öppna första paketet lite försiktigt. Starkt jobbat att ta hem alla poängen från Billingeostens högbog. Axel D såg ut att saknas, sjuk möjligen? Nå och väl, seger för OIK med uddamålet och nu är det möte mot Mariestad och Oxarna på söndag. Ytterligare ett roligt lag...

Taif som jag för övrigt följde eller rättare sagt försökte följa på LG lyckades med stor möda och lite besvär att vinna med samma siffror som OIK men det satt riktigt långt inne. Hästenspelarna var kvicka som vesslor så jag får väl höja ett varningens finger för pållarna.

Skåre vann till slut borta mot Mariestad, hade swehockey igång ett tag och det verkar varit heta känslor där emmellanåt. Utvisningarna kom lika tätt som snöflingorna i natt...

F-mötet mellan Nybro och Pantern var en jämn historia och när 15 sekunder återstod av period 4 lyckades Nybro panga in segermålet och slapp på så sätt straffarna och knep två poäng.

Ska jag nämna att KHK vann med 6 imponerande 0 mot Gislaved? Och att Mörrum torskade mot KIK...? Känns lite avslaget om jag får säga det själv...

Noterar också att ett forumtroll vid "namnet" Korpen härjar på OIK:s forum, det roliga med den killen är att han inte haft ett enda rätt sen han började skriva där och ändå har han hunnit med en ansenlig summa inlägg...dags att ge sig kanske? Eller åtminstonde försöka vara lite mer ödmjuk...
Fast jag börjar ha mina aningar om vem korpen är... ;)

Så mina kära läsare, välkomna till min nygamla bloggplats, Metrobloggen är död så här härjar jag och jag hoppas att ni kommer att uppskatta några av mina inlägg i alla fall...
Vi ses och hörs:)

1 kommentar: