måndag 29 mars 2010

Finns det någon anledning att vara kritisk?

Nej!

Fick nämligen frågan av en anonym...
Och nu fick jag det sagt...svaret är nej!

Jag tycker OIK har gjort en kanonsäsong, kanske den bästa sen dom låg i den gamla ettan på -90 talet. Jag tycker att Taif och Krif också gjort det bra och självklart Sölvesborg Stingers som var riktigt nära att ta klivet upp. Nybro har fan också gjort det bra...

Men, men...Mörrum har gjort en riktig skitsäsong och jag lider med dom. Och jag är inte ett dugg imponerad av KHK:s säsong trots att eliteprospekt dammsögs på "målskyttar och poängkungar" och media, fans och bloggare skrev upp KHK:s satsning...

Fast jag är övertygad om att dom kommer igen starkare än någonsin redan nästa säsong! KHK alltså...

Ska man lägga till med en :) så att alla förstår att jag skojar bara?


Ikväll kommer Sundsvall på besök, kul som fan hur det än går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar