tisdag 16 februari 2010

Skåre leker man inte med!

Tror det blir en stentuff fight imorgon, förmodligen en riktig nervpress. Hoppas OIK har kvar draget från förra veckan och kan ösa på samma fina sätt.
Publik, ja det kommer nog runt tusen men nu konkurrerar man med OS också. Tufft...

KHK mot Mörrum, jag tror banne mig att KHK klappar ihop! Jag kan ha fel men Mörrum spelar verkligen med kniven på strupen och en första vinst mot KHK kommer allt närmare.

Vad är det med en del snubbar? Brukar läsa forum och blaskor...vilka korkade kommentarer av en del och konstigt att vissa dyker alltid upp som en jävla gubbe i en låda så fort det går bra för KHK! Jag tänker naturligtvis på Korpen, Scarpino, Topper, Back to Front...undrar om inte det är en och samma figur ibland? Jag fattar väl att ni gillar KHK men tagga ner lite...kanske blir det PO i alla fall!

1 kommentar:

  1. Konstigt, jag känner precis likadant när Sigge, Gudfadern mm skriver.......

    Vad lika situationerna känns ibland....

    SvaraRadera