fredag 26 februari 2010

Fick ett tips!

Gymnasieläraren Goe bloggar tydligen fortfarande lika bitter som vanligt men nu efter att jag inte läst bloggen på ett tag blir jag alldeles skön i knoppen när jag läser vad han skrivit. Här har vi 25-30 års "hockeyrutin" men vad hjälper det...mer korkade inlägg får man leta efter, snacka om att han lägger favoritskapet på KHK på lördag, Nybro är ju tydligen ett helt värdelöst lag...lol
Lägg nu inte för mycket tid på den bloggen utan fortsätt stt läsa dom bra OIK-bloggarna..mer länkar kommer!

Vad jag tycker om Fahlanders involvering i KHK? Inte ett skit, jag fattade tidigt att han skulle slingra sig in i KHK för att han såg någon slags potential...och nu sitter Tobbe snällt i hans knä:) Urkul...huka er Taifare, Ferrarin kommer i ytterspår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar