måndag 9 augusti 2010

Nu börjar det!

Sommaren känns lite "över" och snart dags att börja kolla hockey igen. Jag har inte alls hållit mig up to date i sommar utan bara softat och tagit det lugnt.

Jag ser med glädje att OIKBloggen har hållit igång hela sommaren och dom gör det med bravur, Vitos krönika ser ut att ha kommit igång igen och det är alltid kul med en humoristisk sida också.
KHK bloggen ligger numera på Blogger och det är riktigt bra, Sacke hoppas jag skriver så tangentbordet ryker. Hoppas också att Tom Larsson kommer attt bidra med lite läsvärt på något sätt i vinter!
Hockeysverige.se brukar vara ett trevligt tillhåll men Mjörnbergs blogg får tyvärr lite minus på grund av gästbloggaren som ideligen sänker nivån.

Själv kommer jag inte skriva så mycket om matcher, tröjor eller träningar utan hålla mig till mina personliga reflektioner och naturligtvis kommer jag att driva lite med dom/ det som förtjänar det. Tycker nämligen att det i bland är lite för mycket blodigt allvar och dom flesta glömmer bort att vi alla har ett gemensamt intresse som ska glädja och inte som allt för ofta skapa tjabb och konflikt. Jag kommer inte att uppdatera mig dagligen men jag följer händelserna desto oftare och kommer förmodligen att summera mina reflektioner då och då.

Och bara för att jag vet att OIK är Blekinges Stolthet så kommer jag så ofta jag kan nämna det ;)

Kom på en sak till, Martin Magnusson har något på G...jag väääääntar!!

Och glöm inte bort att följa Taif, länkar hittar ni till höger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar