fredag 4 juni 2010

En sån stiltje!

KRIF ångar på och har nog Burras påskrift snart.... Mörrum laddar för lite Kanadensiskt bacon.... KHK är ute efter en back till.... Men OIK är det fet-tyst om, precis som förra sommaren! Trodde nog att Bjuhr skulle bli klar men icke än...Supporterspelaren/ spelarna däremot kan man vänta på, här gäller det att vara noggrann, det finns ju mängder av lirare "over there". Fast jag tycker det känns riktigt bra med OIK:s lagbygge och den övriga blekingehockeyn är på stark frammarch. Skulle inte förvåna mig om blekinge har tre lag i allettan. Personligen tror jag att Mörrum får en nytändning den här säsongen.

Det brukar ju tippas lite tabellplaceringar på sommaren, vad tror ni? Vilka lag kommer att ligga i topp? Nybro? KHK? OIK? Eller varför inte Mörrum? Västervik som är nya i F-serien ser riktigt svaga ut, än så länge...
Kommer något lag att dominera serien som Tingsryd gjorde förra säsongen? Ja, jag vet att jag är tidigt ute men det är alltid roligt att spekulera...

2 kommentarer:

  1. Fyra platser att slåss om. Pantern är i stort sett alltid uträknade på förhand men missar aldrig Allettan. OIK fortsätter sin positiva trend och tar hem förstaplatsen. Nybro är också bra och kniper 3:e platsen. KHK får inte ihop det spelmässigt före jul, men lyckas ta 4:e platsen 2 poäng för Kristianstad. Däremot i Allettan höjer sig KHK och slutar 2:a efter OIK.

    1.OIK
    2.Nybro
    3. Pantern
    4. KHK
    5. Kristianstad

    SvaraRadera
  2. 1. OIK 63
    2. Nybro 52
    3. Pantern 43
    4. KHK 41
    5. Kristianstad 41


    Vi baura ska diit i år!

    SvaraRadera